ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας πριν αλλά και μετά την παραγγελία είναι σε πρώτη προτεραιότητα. Η Ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί άλλωστε κύριο λόγο ύπαρξης και ανάπτυξης του SENSEWARE.


Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Τηλεφώνου - Call Center


Οι έμπειρες σύμβουλοι πωλήσεων είναι στην διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί πριν και μετά την αγορά.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ / ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: 

210 282 0006
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 10-17:30 ΣΑΒ: 10-15

Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 17:30 & Σάββατο 10:00 - 15:00


Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Mail - Helpdesk Τμήμα


Η εξυπηρέτηση πελατών με mail είναι δίπλα σας 24 ώρες το 24ωρο για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με προϊόντα, τρόπους αγοράς ή την παραγγελία σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 24/7h: helpdesk @senseware.gr

  Φόρμα Επικοινωνίας 


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ