ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας πριν αλλά και μετά την παραγγελία είναι σε πρώτη προτεραιότητα. Η Ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί άλλωστε κύριο λόγο ύπαρξης και ανάπτυξης του SENSEWARE.

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Τηλεφώνου - Call Center

Οι έμπειρες σύμβουλοι πωλήσεων είναι στην διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί πριν και μετά την αγορά.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 

800 100 2101 (δωρεάν)
  690 954 4431  (καλέστε να σας καλέσουμε)

Δωρεάν Κλήση μέσω Viber, Messenger & WhatsApp. Πρόσθετη Υπηρεσία Call Me Back με αναπάντητη κλήση στο κινητό.

Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο 9:00 έως 15:00 & Συμπληρωματικά Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 18:00 έως 21:00

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Mail - Helpdesk Τμήμα

Η εξυπηρέτηση πελατών με mail είναι δίπλα σας 24 ώρες το 24ωρο για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με προϊόντα, τρόπους αγοράς ή την παραγγελία σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 24/7h: helpdesk @senseware.gr

  Φόρμα Επικοινωνίας 



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ