ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Νοιαζόμαστε για την ασφάλεια σας!
Το SENSEWARE συσκευάζει τα προϊόντα σας με αυστηρά μέτρα ασφαλείας(γάντια, μάσκα,απολύμανση επιφανειών και συσκευασιών). Μόλις παραλάβετε απαλλαγείτε από το χάρτινο κουτί και απολαύστε με ασφάλεια το περιεχόμενο! Αν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με κάρτα ή Paypal ή τραπεζική κατάθεση τότε ζητήστε Ανέπαφη Παράδοση από τον courier (δεν απαιτείται υπογραφή)

Η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας πριν αλλά και μετά την παραγγελία είναι σε πρώτη προτεραιότητα. Η Ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί άλλωστε κύριο λόγο ύπαρξης και ανάπτυξης του SENSEWARE.

Ο μεγάλος όγκος παραγγελιών που έχουμε να διαχειριστούμε τόσο εμείς όσο και οι εταιρείες ταχυμεταφορών(courier) λόγω του Lockdown ενδέχεται να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στις παραδόσεις. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραλαμβάνετε όσο το δυνατόν συντομότερα.

Σας ενημερώνουμε ότι το τηλεφωνικό μας κέντρο τις ημέρες του lockdown θα λειτουργεί 10:30 με 15:30. Ενδέχεται να καθυστερεί να απαντήσει ή να είναι κλειστό για κάποιες ώρες λόγω της εξ αποστάσεως εργασίας του προσωπικού μας και του μεγάλου όγκου παραγγελιών. Ζητάμε την κατανόησή σας.

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Τηλεφώνου - Call Center

Οι έμπειρες σύμβουλοι πωλήσεων είναι στην διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί πριν και μετά την αγορά.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 

800 100 2101 (δωρεάν)
  690 954 4431  (καλέστε να σας καλέσουμε)

Δωρεάν Κλήση μέσω Viber, Messenger & WhatsApp. Πρόσθετη Υπηρεσία Call Me Back με αναπάντητη κλήση στο κινητό.

Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 - 17:00 & Σάββατο 10:00 - 15:00 

Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω Mail - Helpdesk Τμήμα

Η εξυπηρέτηση πελατών με mail είναι δίπλα σας 24 ώρες το 24ωρο για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με προϊόντα, τρόπους αγοράς ή την παραγγελία σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 24/7h: helpdesk @senseware.gr

  Φόρμα Επικοινωνίας 



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ